PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket THIS IS MYREAL:) FUCK FOR COPYCAT:)WHAT YOU DO IS WHAT YOU GET:))

KEMBANG PERAWAN





Ketika surya menampakkan cahayanya,
ku gapai hari terangku,
menanti sebuah cerita,
yang pasti akan terjadi didiriku

[Pre Chorus:]
Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa,
hatiku mulai merasa,
bila dekat lelaki aku pun malu

[Chorus:]
Akulah kembang perawan,
ingin mulai merasa,
perasaan yang pasti,
milik semua insan
Aku mulai jatuh cinta,
papa biarlah aku,
menikmati semua,
anugerah di hidupku

[Interlude]

Hoo~
[Pre Chorus] ~~ [Chorus]

Aku mulai jatuh cinta,
papa biarlah aku,
menikmati semua,
anugerah di hidupku…


actually,this song suda lame lar..tpy sedap an lagu niy?sedih gle?mnyentuh bulu roma i.hehehehe:D

lagu dah lame tp skrg bru taw tittlenye

disebabkan lagu nie byk peminat i just post it fer u all:)

feeling2 lar lyn lagu nie oke?